Wednesday, November 4, 2020

Slot Akasia 2020 《Ryan Aralyn》

 𝗥𝘆𝗮𝗻 𝗔𝗿𝗮𝗹𝘆𝗻 Tv3

Sebelum kemalangan:
Ryan kerja di kedai runcit. Isteri Ryan bernama Hanis yang bekerja di pusat kecantikan, tetapi selalu mengantuk 昏昏欲睡😴🥱 kerana keluar menjudi ♠️♣️♥️♦️pada waktu malam. Mereka ada anak bernama Amer, tetapi Amer bukan anak kandung Ryan. Amer anak haram kepada boyfriend sulit Hanis bernama Aliff. 👵🏼Nenek Ryan OKU👩🏿‍🦽. Sebenarnya Ryan dipaksa berkahwin dengan Hanis kerana diperangkap. Hanis suka saja破口大骂🤬 memarahi Ryan dan nenek Ryan.
Aralyn pula seorang wanita kerjaya yang hidup sempurna, akan berkahwin dengan Zarul tidak lama lagi. Tetapi Zarul sebenarnya playboy爱沾花惹草. Zarul pernah mencari perempuan yang suka gigit kuku, dan Zarul berasa jijik. Ibu Aralyn yang macam ada six-sense rasa Zarul curang.
Kemalangan berlaku :
Satu hari, Amer sakit teruk. Ryan menghantar Amer ke hospital dalam keadaan kelam-kabut 手忙脚乱。Pada masa yang sama, Aralyn sedang melihat handphone📲, kerana ada orang Whatsapp Aralyn menunjukkan video Zarul skandal dengan wanita lain. Aralyn hilang tumpuan, kerana fikiran terganggu. Tiba-tiba, Aralyn bangun daripada renungan, mengelak motorsikal Ryan dan terlanggar pokok🌳. Aralyn pengsan, Hanis curi handbag Aralyn. Amer yang dikerjakan ke hospital kematian kerana sakit.⚰️
Selepas kemalangan :
Hanis meninggalkan Ryan kerana Hanis sebenarnya sudah mengandung anak dengan Aliff. Hanis memulakan hidup baru dengan boyfriendnya Aliff. Aliff 不务正业 seorang lelaki jahat yang buat kerja jenayah untuk hidup. Kadang-kala dipukul tauke jenayah.
Aralyn pula menjadi lumpuh, dan Zarul putus tunang dengan Aralyn. Aralyn menjadi sangat benci terhadap orang yang menyebabkan kemalangan不共戴天. Aralyn terlalu pilu肝肠寸断, sehingga pernah terfikir bunuh diri di tangga di hospital.👩🏿‍🦽
Satu hari, nenek jatuh daripada wheelchair dan mati. Ryan kini tiada isteri, anak dan nenek. Selain itu, Ryan pula berasa bersalah, ingin melihat bagaimana keadaan perempuan yang menimpa kemalagan. Maka, Ryan meninggalkan kampong 离乡背井 pergi ke KL, tumpang di rumah kawannya Syakir. Akhirnya, Ryan menjumpai Aralyn yang lumpuh. Ryan ingin meminta maaf dengan Aralyn, tetapi tidak berbuat demikian kerana takut.
Kak Ruby, kakak angkat Ryan, telah mendapat kerja sebagai tukang masak dengan keluarga Aralyn. Satu hari, Aralyn diragut oleh 丧尽天良Aliff dan Hanis! Ibu bapa Aralyn berasa Aralyn memerlukan bodyguard. Kak Ruby terus memperkenalkan Ryan untuk bekerja sebagai pembantu. Ibu bapa mengupah Ryan. Ryan kadang-kala membawa Aralyn pergi jalan-jalan. Tetapi apabila melihat Ryan dan Aralyn semakin rapat 日久生情 ibu Aralyn pernah khuatir.
Satu hari, Ryan simpan cincin 💍ke dalam botol air mineral dan memberi kepada Aralyn untuk cuci tangan. Semasa cuci tangan, cincin terjatuh di tangan. Kemudian mereka berkahwin. Bapa Aralyn suruh Ryan menjaga sebuah kedai mini supermarket.🛒 Namun, Aralyn tetap tidak tahu dia telah berkahwin dengan orang yang paling benci dalam hidupnya- yakni orang yang menyebabkan kemalangan kepadanya!
Zarul (bekas tunang) pula jatuh cinta dengan Doweena 一见钟情。Namun, Doweena seolah orang gila, terlalu mengongkong dan keterlaluan. Selalu memarahi Zarul. Doweena juga ikut Zarul ke office, dan check handphone Zarul. Doweena pernah menjumpai cincin Zarul dan sangat marah, tetapi Zarul cakap cincin itu ada hantu👻. Sikap Doweena 不可理喻 ini menyebabkan Zarul tiba-tiba terfikir betapa baiknya bekas tunangnya Aralyn. Zarul ingin berkahwin dengan Aralyn semula. Ibu Zarul pernah memberi buku katalog wanita single kepada Zarul, tetapi Zarul tidak minat. Zarul mahu Aralyn.
Banyak barang berlaku selepas ini :
‼️Zarul sekarang selalu pergi ke rumah Aralyn dan mencuba pikat Aralyn yang sudah pun berkahwin. Adakah Zarul akan Berjaya? Zarul berasa Aralyn berkahwin dengan si mamat itu (Ryan) semata-mata untuk dendam Zarul sudah berkahwin.
‼️Hanis dan Aliff telah membuat banyak jenayah. Dalam satu kes, mereka memaksa Ryan untuk menjadi pemandu. Adakah Ryan akan terjebat?
‼️Aralyn inginkan anak. Tetapi Ryan rasa mereka belum bersedia. Adakah mereka akan beranak?
‼️Ibu Aralyn sekarang ingin sangat mahu mengetahui asal-usul Ryan. Akankah ibu Aralyn Berjaya? Apa akan berlaku jika mereka mengetahui Ryan pernah berkahwin dengan Hanis?
‼️Hanis sekarang menjadi tukang urut kepada Aralyn. Aralyn percaya sangat dengan Hanis. Apakah perkara buruk akan dilakukan oleh Hanis terhadap Aralyn?
‼️Apakah yang digunakan oleh Hanis untuk mengurut Aralyn? Kicap?
‼️Hanis dan Aliff selalu mengugut Ryan duit, kalau tidak mereka akan bongkarkan kepada Aralyn sebenarnya orang kemalangan ialah Ryan. Sampai bila ini berterusan? Adakah perkara ini akan terbongkar
Saksikan di TV3 setiap hari 7 petang!📺
Ada keluarga datuk/tan sri kaya-raya❌ Ryan orang miskin
Ada orang cemburu, marah dan gaduh tak berhenti-henti ✅ Isteri Zarul hari-hari cemburu dan memarahi Zarul
Ibu bapa x suka menantu ✅ Ibu Zarul tak suka menantu. Ibu Aralyn juga banyak syak wasangka terhadap Ryan yang asal-usulnya tetap misteri 来历不明
Watak laki pakai kereta besar atau import❌ Ryan guna motorsikal 3 roda
Cerita rampas suami orang ❌
watak wanita berasal dari kampung❌ Aralyn, Doweena semua orang bandar
Watak wanita ada bff yg bergelaran "beb"✅ Doweena dan kawannya
Banyak perempuan suka leading actor ❌











No comments:

Post a Comment