Saturday, December 12, 2020

Slot Akasia 2020《𝗖𝗶𝗻𝘁𝗮 𝗦𝗲𝗸𝗮𝗹𝗶 𝗟𝗮𝗴𝗶》

 



《𝗖𝗶𝗻𝘁𝗮 𝗦𝗲𝗸𝗮𝗹𝗶 𝗟𝗮𝗴𝗶》

Amanda ialah kakak, dan Amani adik kepada Amanda. Amanda bersifat lemah-lembut, seorang wanita kerjaya di syarikat barang kemas💍 dan aktif dalam NGO. Amani pula cuma berfikir mahu 嫁入豪门berkahwin kepada orang kaya dan hidup mewah, “like a princess👸🏻” walaupun dia masih belajar.
Mula-mula, Amani bercadang kahwin dengan Mukhlis yang mempunyai kerata besar, rumah besar🏠 dan “bakal CEO”. Ibu Amani membantah, berkata kakaknya mesti kahwin dahulu sebelum Amani dibenarkan berkahwin, sedangkah kakaknya belum ada teman lelaki. Namun, tiba-tiba sahaja Amanda berkahwin dengan Fahad, seorang rakan sekerja yang selalu bergaduh水火不容 tetapi ada jodoh. Maka, Amani pun berkahwin👰🏻. Hubungan Fahad dan Mukhlis ialah sepupu.
Amanda pernah meletak racun dalam minuman Fahad, atas arahan Muiz, seorang rakan sekerja yang bermusuhan dengan Fahad dalam office politics. Muiz perangkap Fahad dalam kes jenayah, dan Amanda tampil untuk menyelematkan Fahad.
Perkahwinan Amanda-Fahad hampir tidak berjaya, kerana adik Fahad (Farhana) dan Amani bermusuh不共戴天.
Farhana pula ada masalah dengan ibunya, ibunya menuduh Farhana menyebabkan kematian ayah Farhana.
Selepas berkahwin, hubungan Fahad-Amanda semakin baik 恩爱甜蜜。Manakala hubungan Mukhlis-Amani semakin teruk dan hari-hari bergaduh. Hubungan Amani dengan mertua dan adik Mukhlis agak tegang, selalu bergaduh鸡犬不宁, sehingga Amani pernah menuang susu🥛 ke atas kepala adik Mukhlis. Akhirnya Amani dihalau keluar dari rumah, Amani tinggal di rumah ibu Fahad.
Amani sebenarnya berasa Mukhlis menipu, kerana keluarga Mukhlis ada masalah kewangan. Mukhlis bukannya kaya, dan tidak berpeluang menjadi CEO. Mukhlis tidak mampu memberi majlis perkahwinan yang diimpikan Amani. Amani mahu Mukhlis mendapatkan rumah ibu Fahad dan rumah ibu bapa Mukhlis, dan Mukhlis tidak dapat menunaikan.
Amanda melahirkan 2 anak perempuan👧🏻👧🏻, tetapi Fahad mengidam-idamkan anak lelaki; Amani pula melahirkan anak lelaki👦🏻. Semasa Amani melahirkan anak, Mukhlis tidak peduli, ibu bapa Mukhlis pun tidak peduli Amani. Malah, Mukhlis 移情别恋menulis surat cinta kepada Farhana dan letak di bawah pintu bilik Farhana, dan surat itu dijumpa Amanda.
Akhirnya Amani dan Mukhlis bercerai juga.
Fahad pernah minta Amanda berhenti kerja. Kerjaya Fahad semakin maju步步高升, akhirnya menjadi CEO! Setelah Fahad menjadi CEO, Amanda berhenti kerja dan aktif semula dalam NGO.
Amani pula minta Amanda menyuruh Fahad memberi Amani bekerja di syarikat Fahad. Amanda menjadi setiausaha kepada Fahad. Amani yang bersikap buruk, hina orang dan menghuru-harakan syarikat, kerana ada Fahad 狗仗人势。Banyak orang tidak suka Amani, termasuk 得力助手pembantu Fahad, Taki dan isterinya Yuna.
Sekarang, Amani ingin rampas Fahad. Amani mengambil beberapa tindakan :
Amani selalu telefon📱 Fahad untuk mengadu; Pujuk Amani masuk NGO semula; Amani berbaik-baik dengan ibu Fahad; Amani menggunakan anak lelakinya sebagai umpan, kerana dia tahu Fahad suka anak lelaki; Anak Amani dijaga Amanda, sebelum ini dijaga oleh ibu Amani; bekerja di syarikat Fahad, selalu tumpang dan berpura-pura sakit perut 近水楼台; menggunakan ilmu hitam👻, dan Fahad sudah minum air ilmu.
Setelah terkena ilmu, Fahad selalu berpeluh, dan selalu marah Amanda.
❓Apakah kesan sampingan kepada Amani kerana menggunakan ilmu hitam?
❓Akankah ibu Farhana memaafkan Farhana?
❓Farhana akan berkahwin dengan Amar?
❓Dapatkah Mukhlis mendapat hak penjagaan anaknya?
❓Siapakah orang tua Pak Cik Abdullah itu? Kenapa Pak Cik takut berjumpa dengan Amanda?
❓Akankah Mukhlis berkahwin dengan isteri baru?
❓📺Amani mahu Yuna berhenti kerja, akankah Yuna dibuang kerja?
Ketahui jawapan, saksikan di TV3 setiap hari Isnin hingga Jumaat atau Iqiyi.
Checklist Drama Melayu :
Ada keluarga datuk/tan sri kaya-raya✅ Keluarga Mukhlis dan Fahad kaya
Ada orang cemburu, marah dan gaduh tak berhenti-henti ✅ Fahad cemburu Dr Izamael; Amani cemburu Farhana
Ibu bapa x suka menantu✅ Ibu bapa Amani benci terhadap Amani
Watak laki pakai kereta besar atau import✅ Fahad ada Mercedes hitam; Mukhlis ada Audi hitam
Cerita rampas suami orang✅ Amani mahu rampas Fahad
watak wanita berasal dari kampung ❌
Watak wanita ada bff yg bergelaran "beb" ❌
Banyak perempuan suka leading actor✅ Amanda, Amani, Yuna suka Fahad
Iklan istimewa, Amanda jual vitamin C rahsia kejelitaan .

No comments:

Post a Comment